رهبر معظم انقلاب با تاکید بر اینکه مساله مردم یک اصل اسلامی است، گفتند: رسیدن به هدف‌های اسلامی جز با حضور مردم امکان‌پذیر نیست.
کد خبر: ۱۴۴۱۰۷۶
 رسیدن به هدف‌های اسلامی جز با حضور مردم امکان پذیر نیست
تعداد بازدید : 14
 
 
 
دلسوز مردم بودن و محبت ورزیدن به مردم یکی از بایدهای امامت جمعه است
 
رهبر انقلاب در دیدار ائمه جمعه سراسر کشور: دلسوز مردم بودن و محبت ورزیدن به مردم یکی از بایدهای امامت جمعه است. مردم ما مردمی خوب و مومن هستند حتی آنها که برخی ظواهر شرعی را مراعات نمی‌کنند.
تعداد بازدید : 4
 
دل مردم ما با خداست. دلشان با معانی و مفاهیم معنوی است. دارای ایمان هستند. کدام یک از ما در عمل کوتاهی نداریم؟ مردم ما مردم مومنی هستند. مردم وفاداری هستند. مردم حاضر یراقی هستند.
شما ببینید در طول سال‌های گذشته چقدر توطئه علیه ما شده است. چقدر از اطراف علیه ما تهاجمات گوناگون تبلیغاتی، نظامی، اقتصادی، عملی و امثال اینها شده است. چه کسی از نظام اسلامی دفاع کرده است؟ همین مردم بودند. آنجا که لازم بود به خیابان آمدند و آنجا که لازم بود صبر کردند. آنجا که لازم بود حمایت کنند، حمایت کردند. آنجا که لازم بود به میدان جنگ بروند، به میدان رفتند.
 
رهبر انقلاب: حضور در انتخابات صرفاً تکلیف نیست حق مردم است
تعداد بازدید : 5
 
رهبر معظم انقلاب در دیدار ائمه جمعه سراسر کشور: انتخابات یک میدان سیاسی است که حضور مردم در آن به معنای واقعی کلمه لازم است. هم وظیفه‌ای است برای مردم و حقی است برای مردم.
حضور انتخابات صرفا تکلیف نیست حق مردم است که انتخاب کنند کسی را که مایل هستند برایشان قانون بنویسد و یا قانون را اجرا کند. حق مردم است و باید وارد شوند و از حق خود استفاده کنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها